Zarabianie w Internecie – marketing szeptany

Jedną z popularniejszych form zarabiania w Internecie jest tzw. marketing szeptany. Polega on na pisaniu postów na fora dyskusyjne, do mediów społecznościowych czy na portale z opiniami, które są przychylne dla danej marki, które ją polecają itd. Pomijając etyczność takiego postępowania, warto zastanowić się nad jego opłacalnością. Czy marketing szeptany jest korzystny finansowo? I czy jest on korzystny dla firm? Otóż – w obydwóch przypadkach – należy powiedzieć, że nie. Ani bowiem nie da się na nim zbytnio zarobić, ani firmy nie zyskują na nim zbyt wiele – wręcz przeciwnie, kojarzą się ze spamerami i zniechęcają do siebie klientów. Marketing szeptany jest tak naprawdę przestarzałą formą zarabiania internetowego. Kiedyś, owszem, zwłaszcza na forach dyskusyjnych można było na nim sporo zarobić, ponieważ Google dobrze traktowało linki, które z tych for pochodzą. Firmy pozycjonujące zatrudniały więc takich marketingowców i płaciły spore pieniądze. Dziś jednak wiele się zmieniło i jeżeli interesuje nas zarabianie w Internecie, na pewno znajdziemy coś lepszego.

Znalazłeś się tutaj dzięki współpracy z poniższym serwisem:

Witaj na serwisie o biznesie! Znajdziesz tutaj wiele ciekawych informacji ze świata biznesu. Jeśli interesujesz się taką tematyką biznesu to zapraszam do czytania!
The page you requested could not be found.
error: Content is protected !!